Tovi onkin jo vierähtänyt edellisestä päivityksestä ja
kohta kaksi kuukautta Dannyn onnettomuudesta. Tärkeimpänä
asiana on vihdoinkin edistymistä Dannyn  kuntoutumisessa.
Noin viikon aikana kipeän jalan käyttö on lisääntynyt
huomattavasti. Olen yrittänyt saada fysioterapeuttiin yhteyttä,
kuitenkin laihoin tuloksin joten yritetään itse parhaamme.
Shanian treenit Korkeavireellä on viimeaikoina mennyt
paremmin kuin hyvin, lisäksi vauhtia riittää ja likka
irtoaa erinomaisesti. Toisissa treeneissä, Dannyn vuorolla,
haastetta riittää radat on huomattavasti vaikeammat
( mulla haastetta muistaa rataa, enkä aina muistakaan).
Shaniakaan ei ole vielä "kotiutunut" halliin ja nuuskuttelee
paljon ja paikalle jättö on haasteellinen.
Tänään olimme misseilemässä oman seuran mätsärissä.
Feno veteraaneissa palkittiin neljänneksi ja Sanelma
ei vielä ollut kuin unelma kehässä, joten punanen nauha
jäi muistoksi. Harjoittelemista siis riittää.

Sanelma-Unelman viihdepalvelu on valmiina, misseilyt saa nyt riittää.


Yleisö on kerääntynyt paikalle. Show voi alkaa ...


Tänään ohjelmanumerona on Mä ja talviunilta herätetty potkupallo.


Kaikki temput, kierteet, pääpallot, syöksyt ym. kaikkeni tein ja.....


tätä mieltä Danny oli mun tempuista. Arvatkaas mistä se johtu?


Oli näet tre kronorin ruoka-aika jonka mä meinasin missata, ai, ai.