Loviisan ryhmänäyttely oli 21.4 ja sinnehän me sitten suuntasimme Shanian
ensimmäiseen missimittelöön. Laitan arvostelun tuonne näyttelyt sivuille.
Jänskätti kuinka neiti tuomarin kopelointiin suhtautuu mutta sehän meni
loistavasti, eikä likka peruutellut ollenkaan. Muuten asennossa pysyminen
tuotti vaikeuksia kun sanoin "seiso" niin samantien oli pylly maassa, tarvii
varmaa vaihtaa käskysana. Fenonkin olin ilmoittanut, mutta pallittoman
pojan kennelliiton hyväksymä todistus saapui vasta maanantain postissa.
Feno pääsee veteraanikehään sitten toisen kerran.
Shanian käytin viime viikolla silmä- ja polvitarkastuksessa. Polvet  oli ok,
silmistä tuli merkintä PHTVL/PHPV 1lievä, eli pieni arpi linssin takaosassa
joka ei Shanian elämää haittaa millään tavalla eikä ole perinnöllistä.
Ensi viikoksi varattu lonkkakuvaus peruttiin koska pikku likasta on nyt
tulossa nuori narttu, juoksut alkoi. Saas nähdä kuinka poitsut vielä
villiintyy.

Tässä ollaan kilpailuluokassa mun kaverin mustan  Nadan kanssa.


Olin niin iloinen kun kasvattajamamma Heli oli mukana, että
päätin kiitokseksi antaa pusun.


Missiturkki jouti roskapussiin ja saan nauttia tulevasta kesästä.


Dannyn synttärikemut oli makoisat, syötiin hirven luita. Olin kade kun Danny
sai synttärin kunniaksi kokovartalohieronnan ja mä en.